0

kawan-kawan yg panass dan sejukk!!♥♥



holla..!!ari nie separuh gembira sebab lepas tgOk cin can..ok silap.shin can si budak separa senOnoh tue..haishh penat kalo dapat anak bertuah nakal plus otak kuning cam tue..huhu..lari topik plak. okok, tiba2 jer ari nie nak wat entri pasal kawan.awak ada kawan?? saya ada..belagak nie..kawan saya cantik2 n gojes blake..awak xde kawan??cian..kalo xde kawan boleh dipersilakan dengan megahnya CHECK IN dalam hutan ok!! *ishhh.sOri saya dah terlebih berlagak..IM SORY!!(ayat amir raja lawak*wat gaya skali ye kawan2*)hehe.






orang cakap ' Berkawan biar SERIBU, Bercinta biar beribu-ribu..ehehe..Bercinta biar SATU '.



alhamdulillah saya memang bercinta dengan SATU..ok setop2 jangan nak cerita ceritara cinta sendiri plak..hee.


ok la malas nk layan diri sendiri..layan kawan2 saya yang cantik2 nie!.^______^







♥ faezah ♥

comel kan pae nie..comel ka..kn..kn??ok saya jeles ngn dia..sbb dia comel sangat.xpercaya?meh cni tgok..pae nie mix taw..pure mix thai mali..ehehe.ble g cafe stall abg thai selamba je sembang ngn bahasa ibunda dia tue..dengan hormatnye ak pon blah g stall berger kakak indon sebelah..eheh.1more yg saya jeles tang rambut dia yg cantik tu..kalo la ak dapat curik rambut kau memang da lama da xde rambut lu bhai!!haha.yang xbleh blah gua ckap ngn lu kalo dia wat lawak muka selamba jer..gua plak pecah perut guling2 dalam longkang sebelah bilik dia..haha..ok2..xnak puji byak2 tkot dia bangun tido..wekkk!=D.." i sayang you lebih la pae!♥"






♥ zakiah ♥

salam kak!..eh2 kak??.ape2??xcaya gak ker?.lu igat dia kecik dia xle jadi kak ke??ehe..sabar brO..xmacho.!!.ok nie zaa nama manja walaupon dia xde la manja sangat..tp dia cumellll orangnyer..gula2 gitu..ok la i speaking ckit..sweet2 u know!.zaa nie garang orangnyer..tgok muka la weh..ehe tp disebaliknya sangat penyayang orangnya..xpecaya jgak??.gua xtipu lu bro!.ehe. sangat care kat kawan2 dia..oho dia nie awek ganu..pekat cakak ganung la weh..makang ikang sokmo..hehe.bak kata pae psal zaa..


'kak'. Hihi. sebab dia lagi kecik dari aku. kekok la cik kak. (erk, buleh pulak panggil kak). Orang lain like, "kak za, nak pinjam ni", "kak za, balik kampung tak?", "kak za, macam mana?" Dan aku dengan bangganya menjerit depan dia, "ZAKIAHHHHHH!!!".dia ni memang kecik. Sebab tu aku suka buli die.








♥ this is my annMarie(cik cTMariam) ♥


ok nie sorang lagi my besty..siti..bukan siti sifir tp Siti Mariam..insan secantik namanya..kn..kn..kn!.cmana nak cakap pasal dia ek..k, la kitorang memang close mcm adik ngan kakak..kalo jalan ngn dia neh mesti orang ckp kami tetttt!!(maksudnya kami cam insan2 kapel.wahaha gedik gitu!dia gedik saya x..wekk=P).. actually hidup kami perasaan kami sgat match la konon2.sbb 2 bleh ngamm!hehe.tp adat berkawan ada masam ada manisnya kan..bak kata dia ni:


' aku da tua zue so setiap benda yang berlaku malas sangat nak amik hati..lets gone be bygone'
(aku olah ckit spya dapat pemahaman yang menusuk jiwa raga..hehe)

and2,she's soooo adorable!.and she got a hensome guyz to00 okey..so don be jelous with her or i'll punch on ur face!!.garang tak..garang tak..hehe.walaupon duk satu universiti tapi sebab masa slalu dengki dengan kitorang so sangat la jarang hangout sama2..tp xpe saya tau awak slalu rindu saya kn darlin!hehe.







- ok nie my coursemate yang cun2 hot2 blake!.nie time we spent our memory kt genting on 2010 ..beliau2 nie sangat lah seejukkk2 panass!!hehe.-

^______^

0 comments:

Post a Comment

Back to Top