0

Alhamdulillah

Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah

Ya ALLAH..syukur ke hadrat ILLAHI sbb bg aku kesempatan menikmati hidup macam insan2 lain jugak.Alhamdulillah jugak sebab aku berjaya jugak habiskan degree aku selama 3tahun kt Universiti Putra Malaysia nie.Alhamdulillah.Alhamdulillah.Alhamdulillah.pejam celik pejam celik dah 3tahun masa berlalu.cepat sangat sampai tak sedar dah berlalu 3tahun tu.
walaupon aku nie takde la HEBAT sangat sampai dapat FOUR FLAT aka 4.0 n aku nie takde la tergolong dalam golongan GENIUS n aku nie jugak bukan la jenis CEKAP TANGKAP kalo cikgu cikgi Dr n Prof yang mengajor nyerrr..tapi aku masih lagi bersyukur sebab aku masih tergolong dalam mereka2 yang diberi keizinan olehNYA untuk menjadi insan yang berpelajaran.semoga keberkatan aku menuntut ilmu diberkati.atleast satu panduan landasan hidup.kan.kan.kan^___^


-____-.


...................................................................................
and
and
and
ijuswannasayyawwww!

How time fly!!.i left with a million of moment with friends.thats the reason why most of people say that university is the best time of student's life.then the reason is what i feel rite now.n im realize now im having a such of good time spending time study here with my lovely friends around.im gonna miss u'olls guyz.the moment can be erased n cant never be replaced.
..to much in hurry sebab rase cam nak come back and plus plus another one or two years with friends without any classes to attend..atau dengan kata bahasa sanskrit yang lain,hanya nak berpoya-poya dengan kawan-kawan.huh!ewahhh.ewahhh.ingat U tu kau punyer.=)).
............................................................
ok,samada ready atau tak,hey this is my next phase of my life yaww!!.and and im still confused bout my direction in life after im completing my roughly 3years as student in UPM.and masih confuse samada nak apply Master or nak Kerja..n u know what i mean?KERJA!.pikir pikir cam nak kerja sebab keperluan diri melangkaui segala gala galanya sekarang.haha~!dah tiba masa berdikari pulak dan jugak dah tiba masa balas jasa ma ayah pulak.sampai bila nak harapkan duit orang jer kan.kalo orang bagi IKHLAS maka IKHLAS la hasil makan minum kita..kalau TAK IKHLAS..mmm,tepuk dada tanya minda la..lagipun kerja skarang susah..seme nak yang experience la,pointer tinggi tinggi la.hadoiii.so gain experience dulu pon xsalah kan.kan.kan.. dan cita-cita untuk dapatkan PHD tue tak pernah padam.INSYAALLAH.pelan pelan kayuh orang cakap.hee:))
............................................................................
p/s; semoga hidup untuk masa hadapan lebih bererti dan pengalaman yang lepas lebih mematangkan diri.aminnn((:






0 comments:

Post a Comment

Back to Top